?
17.03.2020

Triflex' maatregelen omtrent COVID-19

Via deze weg willen wij u graag informeren over de maatregelen die wij als Triflex BV hebben genomen rondom COVID-19. Afgelopen week is iedereen opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te werken, waarbij sinds zondag is bijgekomen dat scholen en andere bedrijven zoals bijvoorbeeld de horeca volledig sluiten. 

Om ook gehoor te geven aan deze maatregelen hadden wij reeds een plan met een minimale bezetting op de kantoren ingezet. Maandag 16 maart hebben wij echter besloten om alle medewerkers (met uitzondering van ons magazijn in Nederland) vanuit huis te laten werken. 

 

Wat betekent dit voor u?

Eventuele afspraken die reeds met onze collega’s zijn gemaakt bij bijvoorbeeld projecten en/of op uw kantoor, kunnen in overeenstemming met u gewoon doorgaan. Indien deze individuele afspraken doorgang krijgen, zal het bezoek met gepaste maatregelen plaatsvinden conform de gestelde maatregelen van het RIVM. Alle eerder gemaakte groepsafspraken worden geannuleerd tot nadere berichtgeving.

 

Bestellingen

Triflex streeft ernaar om aan al haar leveringen te voldoen. Wij hebben echter op dit moment geen invloed op nog mogelijk te moeten nemen maatregelen. Daarover zullen wij u natuurlijk op de hoogte houden. Desondanks gaan alle zaken en de totale bedrijfsvoering c.q. productie volledig door en kan er zoals gebruikelijk via de normale weg materiaal besteld worden. Bestellingen afhalen blijft mogelijk, maar ook hier dient uiteraard rekening gehouden te worden met de gestelde maatregelen vanuit het RIVM.

Voor vragen kunt u ons uiteraard tijdens openingstijden bereiken op +31 (0)38 460 20 50 of mailen naar info@triflex.nl. We danken u voor uw begrip!