?
25.05.2020

Triflex' maatregelen omtrent COVID-19

Via deze weg willen wij u graag informeren over de maatregelen die wij als Triflex BV hebben genomen rondom COVID-19. Om ook gehoor te geven aan de RIVM-maatregelen hebben wij een aantal wijzigingen doorgevoerd. 

Wat betekent dit voor u?

Eventuele afspraken die reeds met onze collega’s zijn gemaakt bij bijvoorbeeld projecten en/of op uw kantoor, kunnen in overeenstemming met u gewoon doorgaan. Indien deze individuele afspraken doorgang krijgen, zal het bezoek met gepaste maatregelen plaatsvinden conform de gestelde maatregelen van het RIVM. 

Online afspraken

Heeft u een project waar u verder mee wilt of kunt u ons technisch advies goed gebruiken? Wij kunnen online met u meekijken op locatie, een digitale afspraak inplannen of een online presentatie voor u houden. 

Bestellingen

Triflex streeft ernaar om aan al haar leveringen te voldoen. Wij hebben echter op dit moment geen invloed op nog mogelijk te moeten nemen maatregelen. Daarover zullen wij u natuurlijk op de hoogte houden. Desondanks gaan alle zaken en de totale bedrijfsvoering c.q. productie volledig door en kan er zoals gebruikelijk via de normale weg materiaal besteld worden. Bestellingen afhalen blijft mogelijk, maar ook hier dient uiteraard rekening gehouden te worden met de gestelde maatregelen vanuit het RIVM.

Voor vragen kunt u ons uiteraard tijdens openingstijden bereiken op +31 (0)38 460 20 50 of mailen naar info@triflex.nl. We danken u voor uw begrip!