26.06.2021

Triflex' maatregelen omtrent COVID-19

Via deze weg willen wij u graag informeren over de maatregelen die wij als Triflex BV hebben genomen rondom COVID-19. Sinds zaterdag 26 juni 2021 zijn er vanuit de overheid weer een aantal versoepelingen doorgevoerd, wat ook voor ons wat wijzigingen met zich heeft meegebracht. Met in achtneming van de RIVM-maatregelen, gaan onze werkzaamheden bijna allemaal weer zoals vanouds.

Openingstijden
Ons magazijn in Zwolle is, zoals u van ons gewend bent, weer van maandag t/m vrijdag geopend. Op deze dagen kan er materiaal verzonden en afgehaald worden. Uiteraard zijn wij ook iedere dag, zowel telefonisch als per mail, bereikbaar om uw vragen te beantwoorden.

Online afspraak of fysiek
Met de versoepelingen / aangepaste richtlijnen zijn fysieke afspraken weer mogelijk. Heeft u een project waar u verder mee wilt of kunt u ons technisch advies goed gebruiken? Wij kunnen met u meekijken op locatie. Ook is het mogelijk om een afspraak in te plannen (fysiek of digitaal) en geven wij u graag meer informatie door middel van een een (online) presentatie.

Bestellingen
Triflex streeft ernaar om aan al haar leveringen te voldoen. Wij hebben echter op dit moment geen invloed op nog mogelijk te moeten nemen maatregelen. Daarover zullen wij u natuurlijk op de hoogte houden. Desondanks gaan alle zaken en de totale bedrijfsvoering c.q. productie volledig door en kan er zoals gebruikelijk via de normale weg materiaal besteld worden. Bij het afhalen van bestellingen dient uiteraard rekening gehouden te worden met de gestelde maatregelen vanuit het RIVM. Wanneer u een order plaatst leveren wij die zo veel mogelijk vanuit ons magazijn in Duitsland.

Benieuwd naar de mogelijkheden of heeft u een andere vraag? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via +31 (0)38 460 20 50, mail naar info@triflex.nl of laat een bericht achter via het contactformulier. We helpen u graag verder.

Gerelateerd nieuws