14.04.2021

Medewerker in de schijnwerpers: Marit ten Broeke

Marit ten Broeke | Triflex BV

Marit volgde, na het slagen voor de havo, de opleiding Hoger informatief en Communicatie Onderwijs (HICO) op Hogeschool Windesheim en later de studie Marketingcommunicatie aan de Katholieke Universiteit in Nijmegen. Na diverse functies te hebben vervuld, trad ze in 2000 in dienst bij Triflex. 

Voordat Marit bij Triflex terecht kwam, was zij werkzaam bij het UWV in Zwolle en vervulde zij hier diverse functies. Na enige tijd daar in dienst te zijn geweest, werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Marit kende Triflex directeur Kees Kalis en kwam zo bij Triflex terecht. Eerst als administratief medewerkster binnen de logistieke en financiële administratie en nu in de rol van Financieel en HR-manager, voor zowel Triflex Nederland als Triflex België. 

Een typische werkdag bestaat onder andere uit het uitvoeren van financiële en logistieke controles van de administratie. Daarnaast draagt zij haar verantwoordelijkheid voor de HR en ondersteunt zij directeur Kees Kalis met zijn werkzaamheden. ‘Doordat mijn werkzaamheden voor een groot deel bestaan uit wat er die dag binnen de organisatie gebeurt, bedacht wordt en intern en extern wordt gevraagd, zijn mijn werkdagen heel dynamisch en is geen enkele dag hetzelfde’, vertelt Marit. 


Een spectrum aan uitdagingen
De uitdagingen binnen haar functies zijn heel divers. ‘Ook in een groeiende organisatie is het een uitdaging om ervoor te zorgen dat bepaalde Triflex standaarden behouden blijven, bijvoorbeeld binnen de administratie. Er valt hierbij te denken aan dat de klant altijd centraal staat, oplossingsgericht kunnen zijn, nauwkeurigheid en correctheid in administraties, correspondentie en facturen. Op HR-gebied is het van belang om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is en correct bijgehouden en opgeslagen wordt. Daarnaast is aandacht hebben voor collega’s en de directeur zo goed mogelijk ondersteunen een uitdaging en prioriteit’, laat Marit weten.

Werken bij Triflex blijft leuk
‘Ik werk al sinds 2000 bij Triflex en wat het werk voor mij leuk houdt is de groei binnen de organisatie de afgelopen jaren. Toen ik hier begon met werken, waren we met vier collega's in Nederland en één in België. Nu zijn dat dertig collega’s in Nederland en dertien in België. Het bedrijf is veranderd, de werkzaamheden zijn veranderd. Vroeger hielp ik overal aan mee: de administratie (bestellingen, inkoop en facturen), de marketing (handboeken, advertenties, website) en alle voorkomende werkzaamheden op kantoor. Nu zijn de werkzaamheden gedecentraliseerd en zijn er binnen Triflex diverse afdelingen gevormd.

Daardoor hebben wij als organisatie een enorme verandering doorgemaakt en veel structuur gekregen. Nadenken over de groei, over de toekomst, innovaties (zoals vitaliteit en duurzaam inzetbaarheid op HR-gebied) en een financiële administratie zonder fouten. Het is verfrissend dat je niet bezig bent op één gebied, maar betrokken bent bij alle terreinen binnen het bedrijf en daar ook wat van mag vinden. Daarnaast zijn wij innovatief, klantgericht en gaan wij mee met de nieuwste ontwikkelingen. Alle collega’s staan voor elkaar klaar en op het kantoor is er altijd een aangename en positieve sfeer’, vertelt Marit tot slot. 

Wil je ons team komen versterken? Bekijk dan onze openstaande vacatures op  www.werkenbijtriflex.nl  of  solliciteer gelijk.